Przedmiotem oferty jest obiekt magazynowy o powierzchni 4.200 m2 położony na działce o powierzchni 13 423 m2, na wynajem.
Obiekt wewnątrz gruntownie wyremontowany i zmodernizowany w 2012 roku.
Nieruchomość doskonale skomunikowana z węzłem autostradowym A1 Lubicz, wyjazd w kierunku Gdańska oraz Bydgoszczy bez ograniczeń tonażowych i ruchu samochodów ciężarowych przez całą dobę.
Położona w centrum osiedla usługowo-magazynowej dzielnicy Torunia, w północnej części miasta. Przeznaczenie budynku: magazynowe, usługowe, produkcyjne.
Powierzchnia magazynowa znajduje się I piętrze dwukondygnacyjnego obiektu murowanego:
- media: prąd, woda, kanalizacja, ogrzewanie, telefon, internet – szybkie łącza
- ogrzewanie miejskie (węzeł cieplny obiektu nowy)
- budynek posiada rampę rozładunkową o szerokości 6 metrów i długości ponad 120 metrów z możliwością wjazdu samochodów dostawczych,
oraz rampy hydrauliczne (6 szt.)
- plac dla samochodów ciężarowych oraz parking.
- na I piętrze wysokość 6,7m do stropu
- powierzchnia piętra podzielona na mniejsze magazyny (pod potrzeby najemców)
- nośność posadzki piętra 1,2 t/m2
- budynek wyposażony jest w dwie windy towarowe o wymiarach wewnętrznych: wysokości 200 cm, długość 320 cm, szerokość 190 cm i
ładowności 3200 kg pozwalające na łatwy transport towarów na piętro
- dwie klatki schodowe
- powierzchnia doświetlona światłem dziennym (okna)
Istnieje możliwość połączenia powierzchni magazynowej piętra z powierzchnią handlową (salą sprzedaży), magazynem na parterze o powierzchni 1100 m2.
Administratorem danych osobowych jest Home Expert z siedzibą przy Płocka 3, 87-100 Toruń (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro@homeexpert.com.pl… czytaj więcej
Administratorem danych osobowych jest Home Expert z siedzibą przy Płocka 3, 87-100 Toruń (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro@homeexpert.com.pl Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość oraz dla celów marketingowych i analitycznych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze korespondencji oraz prowadzeniu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, w tym dla celów analitycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dostęp do Pani/Pana danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego) w zakresie koniecznym w celu obsługi korespondencji. Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania lub wniesienia sprzeciwu, a w zakresie wyrażonej zgody z art. 172 Prawa telekomunikacyjnego – do czasu jej wycofania, a w zakresie, w jakim komunikacja następuje w ramach umowy – do czasu zakończenia jej wykonywania oraz upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.